Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 22 martie 2017

O EXPLICATIE


Daca ati ajuns pe acest blog, ati remarcat, desigur, ca am retras toate textele. 
Nimic grav, doar o decizie luata rapid, recunosc, intr-un moment de furie si supra-solicitare!

Celor carora s-au nelinistit le cer scuze si ii asigur ca SUNT relativ BINE! 
Pe cat este cu putinta!😉

Imi doresc doar sa... tac pentru o vreme, convinsa ca cei, pentru care cuvintele mele nu au insemnat mare lucru, nu-mi vor simti lipsa! 
Cum nu sunt pe FB... nu exist, nu-i asa?😊

Va multumesc pentru prietenie si fidelitate si va asigur, la randul meu, de toata prietenia si consideratia mea!
Mesajele primite din partea voastra, in toti acesti ani grei pentru mine, m-au ajutat, mi-au fost de folos, m-au scos din abisul care era cat pe ce sa ma inghita!

Nu va nelinistiti! Cand voi reveni, daca voi reveni... veti sti cu siguranta!

Cu drag
Cita 

13 comentarii:

  1. Imi pare rau ca ai luat decizia de a retrage acele supperbe povestiri care m-au incantat, dar iti respect decizia.

    Uneori oameni simt nevoia sa taca , sa se rupa , pentru a se reface in liniste.

    Tu nu ai nevoie de Facebook esti mai vizibila si mai valoroasa decat altii cu 10 pagini de pe aceea platforma.

    Nu ti-am dat nici un mesaj deoarece am trecut printr-un moment asemator (dpv al postarilor) si cu cat primeam mai multe mesaje cu ata ma agasau mai mult......

    Sper din suflet sa revii (sunt egoist aici deoarece ma gndesc la cate alte minunate povestiri mai ai in "tolba") dar doar atunci cand vei simti ca ceea ce faci e un lucru benefic pentru tine.

    Iti multumesc ca mi-ai dat ocazia sa te cunosc si sa te citesc.Am castigat mult pacurgandu-ti blogul si chiar daca nu am lasat nimic scris sa stii ca te-am citit.

    In speranta ca esti cu adevarat bine (nu imi place acel "relativ" din textul tau) iti doresc sa ai o primavara minunata si te asigur ca iti astept cu nerabdare revenirea (cand va fi sau daca va fi ).....

    Cu stima ,

    Eduard ("dirigintele":) ).

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă e din cauza unei persoane care te-a supărat rău, să știi că nu merită să-i dai această satisfacție, dar dacă e pentru că așa ai vrut tu.. știi mai bine. Așteptăm să revii. Sănătate multă și zile frumoase cu minuni descoperite la orice pas! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Cita, iti doresc sa-ti fie bine! Multa sanatate si putere.
    Tu stii cel mai bine ce trebuie sa faci.
    Astept sa te aud din nou! Sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sanatate, putere si pace! Blog-urile dvs sunt mangaiere si...lectie pentru mine. De multe ori m-am regasit in "povestile " dumneavoastra, iar postarile de pe celalt blog sunt ...raspunsuri la framantari si indemnuri pentru mai multa "truda"!Sa va fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper că vei reveni curând!
    Multă sănătate şi tot ce-ţi mai doreşti!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur mult ca esti bine. Restul conteaza mai putin.
    Cu mult drag,
    Leea
    ps. recunosc, mi-a tresarit inima vazand ca pagina ta nu mai are postari, multa sanatate iti doresc :*

    RăspundețiȘtergere
  7. De nenumărate ori - chiar si acum - am vrut sa imi inchid blogul și pagina de fb. Apoi, m-am razgandit, ca de fiecare data, dar...am disparut incet, incet din ambele locuri, lasand doar cate un semn.

    Cand am vazut insa..blogurile tale goale, am stiut ca nu voi mai spune asta niciodata. Sentimentul e cumplit, dar si o lectie. Stii ca omul și cuvintele sale e acolo, negandind, o clipa, ce privilegiu era sa intri oricand doresti, ca un musafir cu drepturi depline. Tu ne-ai daruit mult, fiecaruia dintre noi, insa cum am stiut, poate, sa-ti multumim pentru asta, e greu de zis.

    Mulțumesc, Cita, pentru toate cuvintele daruite și pentru cele care mi-au inspirat altele. Facebookul e altceva, nu merita inclus in gandul tau. Sa-ti fie bine e tot ce gandesc acum. Regret amarnic...ca nu mi-am ingaduit mai mult timp sa te citesc. Poate ne faci bucuria si pui textele intr-o carte. Sau poate nu. Poate esti tu semnul nostru de carte, aratandu-ne, inca o data, cat de fragil e totul.

    Recunosc, trec greu prin emotiile acestei varste. Parca mă dor toate prea tare.

    Te imbratisez cu recunostinta și imi cer iertare ca n-am mai lasat niciun semn. Mi-a fost greu sa mai scriu serios, din drag de cuvinte și oameni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ....și uite așa, prin ingrijorarea celui care a lasat azi comentariu pe blog, dar si a noastra, vad ca am un dezacord in text. Sa ma ierti. „sunt acolo” trebuia scris. Te asteptam cu drag..oricand. Voi intra pe celalalt blog...din dor de tine. Te imbratisez.

      Ștergere
  8. pe mine un singur lucru m-ar îngrijora: să uiți că te iubesc.
    în rest, ne găsim noi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi pare tare rau sa realizez acum ca nu mai exista nimic din ceea ce era aici si in celalalt blog, sa stiti ca uneori intram pe cate o "poveste" si ii citeam sotului meu pentru ca eu nu stiu sa ma exprim atat de frumos cum o faceti dvs.
    Eu oricum va astept sa reveniti! Si sper sa o faceti atunci cand veti fi pregatita.

    Multa sanatate si liniste va doresc!Pe curand!

    Mirela, Cluj Napoca

    RăspundețiȘtergere
  10. Pacat, mare pacat. Aveam obiceiul de a intra din cand in cand sa citesc noutatile sau sa recitesc textele mai vechi...Sa va dea Dumnezeu sanatate si ganduri bune, doamna Cita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu va nelinistiti. Incerc sa imi revin :) !
      Deocamdata scriu pe celalalt blog dar sper sa o fac si aici!
      Multumesc pentru urari si ganduri bune!

      Ștergere